ProcessManager -ohjelmistolla on kaksi eri toimintoa: toiminnanohjaus ja varastonhallintajärjestelmä. Hyödyt ja ominaisuudet:
Katso lisää esittelyvideolta!
ProcessManager -toiminnanohjausjärjestelmä (ProMa) antaa yleisnäkymän koko korjausprosessista kaikille työntekijöille ja yhteistyökumppaneille.
ProMa:n töiden ohjauksen avulla esimerkiksi kuljetusta hoitava henkilö saa tiedon autojen valmistumisesta tekstiviestillä, jolloin autojen noudot ja palautukset voidaan hoitaa tehokkaasti. ProMa toimii verkossa, joten maalaamo voi halutessaan antaa kirjautumistunnukset peltikorjaamolle, jolloin heillä on mahdollisuus tehdä työtilaukset itse ja seurata niiden valmistumista noutoja varten.
Tehokkaamman ja selkeämmän työnkulun ansiosta maalaamon töiden päivittäisiä kokonaismääriä pystytään lisäämään, mikä näkyy suoraan parantuneena tuloksena. Tästä hyötyvät myös asiakkaat, jotka saavat auton käyttöönsä tavallista nopeammin.
ProMa sisältää sähköisen työkortin, jolle kerätään kaikki tiedot autosta, vauriotyypistä ja korjaustarpeista. Sähköinen työkortti kertoo, kuinka paljon aikaa ja maalia yksittäiseen korjaukseen on kulunut. Työkortin voi yhdistää käyttämääsi vauriolaskentajärjestelmään, jolloin laskelmat ja kuvat siirtyvät automaattisesti.
Näin ProMa lisää sekä tehokkuutta että tuottavuutta.
Valtaosa korjausmaalauksessa käytettävien tuotteiden menekistä muodostuu ns. vakiotuotteista, joiden kulutus on helppoa ennakoida. ProMa (Process Manager) varastonhallintajärjestelmää käyttämällä maalaamo lukee viivakoodilukijalla käyttöönotettavat tuotteet sitä mukaa, kun tuotteet otetaan käyttöön.
Ota varaosat haltuun, lue verkkolehdestämme lisää
Tarvitset:
Miten käytät ProMa:a?
Miltä ProMa näyttää?
ProMa näkymä kertoo kulutushistorian yhdellä silmäyksellä. Voit määritellä itse varastossa pitämäsi tuotteet ja määrät.