Suomen Automaalikeskus - Cora Refinish

ProcessManager

Työn ohjaus

ProcessManager -toiminnanohjausjärjestelmä (ProMa) antaa yleisnäkymän koko korjausprosessista kaikille työntekijöille ja yhteistyökumppaneille.

ProMa:n töiden ohjauksen avulla esimerkiksi kuljetusta hoitava henkilö saa tiedon autojen valmistumisesta tekstiviestillä, jolloin autojen noudot ja palautukset voidaan hoitaa tehokkaasti. ProMa toimii verkossa, joten maalaamo voi halutessaan antaa kirjautumistunnukset peltikorjaamolle, jolloin heillä on mahdollisuus tehdä työtilaukset itse ja seurata niiden valmistumista noutoja varten.

Tehokkaamman ja selkeämmän työnkulun ansiosta maalaamon töiden päivittäisiä kokonaismääriä pystytään lisäämään, mikä näkyy suoraan parantuneena tuloksena. Tästä hyötyvät myös asiakkaat, jotka saavat auton käyttöönsä tavallista nopeammin.

ProMa sisältää sähköisen työkortin, jolle kerätään kaikki tiedot autosta, vauriotyypistä ja korjaustarpeista. Sähköinen työkortti kertoo, kuinka paljon aikaa ja maalia yksittäiseen korjaukseen on kulunut. Työkortin voi yhdistää käyttämääsi vauriolaskentajärjestelmään, jolloin laskelmat ja kuvat siirtyvät automaattisesti.

Näin ProMa lisää sekä tehokkuutta että tuottavuutta.

ProcessManager -varastonhallinta – Miten järjestelmä toimii?

Valtaosa korjausmaalauksessa käytettävien tuotteiden menekistä muodostuu ns. vakiotuotteista, joiden kulutus on helppoa ennakoida. ProMa (Process Manager) varastonhallintajärjestelmää käyttämällä maalaamo lukee viivakoodilukijalla käyttöönotettavat tuotteet sitä mukaa, kun tuotteet otetaan käyttöön.

Tarvitset:

  • tietokoneen ja internet-yhteyden
  • viivakoodilukijan
  • sopimuksen PPG tavarantoimittajasi kanssa

Miten käytät ProMa:a?

  • luet tuotteet käyttöön sitä mukaa, kun otat ne hyllystäsi (esim. työskentelykärryyn tai sekoituskoneeseen)
  • luet saapuneet tuotteet varastoon, kun PPG tavarantoimittajasi on lähettänyt täydennystoimituksen

Mitä saat?

  • automaattisen varastojärjestelmän maaleille ja maalaustarvikkeille
  • tarkan tiedon materiaalikulutuksesta verrattuna liikevaihtoosi
  • tuotteiden tilaamisesta säästyvän työ- ja puhelinajan
  • alhaisemman varastomäärän ja -arvon
  • ajantasaisen inventaarin
  • oikeat tuotteet ja määrät oikeaan aikaan

Miltä ProMa näyttää?

ProMa näkymä kertoo kulutushistorian yhdellä silmäyksellä. Voit määritellä itse varastossa pitämäsi tuotteet ja määrät.

Lue lisää ProcessManagerista >>

Mikäli tarvitset lisätietoja, jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella, soita tai tule käymään liikkeessämme. Tuotehakemistoomme pääset tästä.

 

 

 

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

TAI SOITA
010 8210 100

Tilaa uutiskirje

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.